Faceți căutări pe acest blog

marți, 12 iulie 2016

Camping Eti Borsec

    Situat in Borsecul de sus, Camping Eti este o propietate ce ofera cazare un pic diferita de pensiunile standard. Cu avantajul unei curti mari ofera posibilitatea de cazare la cort sau la casute minuscule , doua paturi si un metru maxim intre ele. Pretul ar fi de 8 lei per persoana la cort sau 35 de lei la casute. Plus 3 lei de persoana la dus. Baia este curata in permanenta ai si spalator rustic , apa curenta la covata in aer liber sau chiuvete in baie. Ai la dispozitie daca doresti un ditai gratarul plus doi fratiori mai mici precum si lemne din resturi de constructie pentru foc. Nu poti face un foc de vatra. Ce nu mi-a placut a fost insistenta proprietarului de a imi lasa buletinul la receptie pe perioada cazarii. Desi am oferit posibilitatea de a mi se lua datele din buletin sau a mi se face si fotocopie. A renuntat cu chiu cu vai doar dupa ce am platit in avans pe toata perioada sederii. In rest ok.
      Pret                     10
     ambianta si decor 10
     personal 8

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu