Faceți căutări pe acest blog

vineri, 26 septembrie 2014

Dealer de masini Tiriac Auto Mercedes

    Am sunat la nr lor central si mi-au oferit nr de tel al reprezentantei din Bacau. Am solicitat un test drive pt modelul Mercedes GlK . Raspunsul dlui Ilisei ...sigur.....in jumatate de ora e bine? Am convenit la o ora anume si am plecat pe cararile patriei. Dl Ilisei ft respectuos si mi-a oferit multe informatii chiar si comparative cu alte modele. A doua zgui am vrut sa vin pe la dansul si am propus o ora pe care a acceptat-o imediat. Ulterior am aflat ca era chiar cu o ora inainte de inceperea programului firmei.
    Note... lasand la o parte modelul testat si calitatile acestuia......15 din 10. Foarte bine asa mai rar. Profesionalism respect calitate spune dansul o caracteristica a intregii firme

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu