Faceți căutări pe acest blog

luni, 11 ianuarie 2010

pensiunea Casa rosie, Cluj

De afara poti remarca de departe frumoasa culoare rosie a cladirii. Receptia frumos amenajata. In camera, leopardul: camera era nepregatita cu pahare murdare scrum in scrumiera, materii fecale in veceu. Am lasat bagajele si am iesit de urgenta lasand vorba la receptie sa se faca curatenie. Ne-am intors pe la 22.00 si am intrebat respectuos la receptie-bar daca servesc si vin fiert. Ni s-a raspuns dispretuitor ca aici  nu e carsma e hotel respectabil. OK. Am urcat in camera si o crema unguent foarte scumpa abia desigilata disparuse de pe etajera din baie. Am observat apoi si igrasia atotprezenta si finisarile proaste. Dimineata la prima ora am reusit intr-un final sa luam legatura telefonic cu proprietara. Dansa a negat vehement cum ca vreun angajat de-al dansei ar putea sa "rataceasca" respectiva crema. Pentru celelalte neajunsuri a acordat o reducere de 30 din 130 ron.
Impresii :ambianta si decor 5; personal 5 pret 6
Concluzia noastra :in veci nu mai calcam pe acolo

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu