Faceți căutări pe acest blog

luni, 11 ianuarie 2010

Pensiunea Vila Axel costinesti

Situata la 3 minute de mers pe jos in zona epavei vila la momentul vizitei noastre era inca in curs de finalizare. Camerele noi curate la pretul pietei. Proprietarii au oferit transport din gara, o camera spre folosinta pana la primirea si respectiv de la predarea camerei rezervate si de asemenea au pastrat banii in contul nostru pe care i-am transferat cu ocazia unei alte rezervari pe care noi am anulat-o . Un obiect personal uitat la plecare ne-a fost adus in fata garii din propria initiativa a proprietarului. Un aspect negativ ar fi faptul ca apa se scurge din cada de dus...... La prima vizita transportul chiar ne era necesar necunoscand locul deci situarea pensiunii si in plus am coborat in urmatarea statie de tren. In costinesti tabara in lic de Costinesti sat. A doua oara insa proprietarul a aflat ca datorita unor circumstante speciale, imi era dificila deplasarea cu bagaj. Desi nu am cerut-o iar satul este relativ mic(distanta pana la pensiunea dansului cam 700-800 m iar de acolo pana la plaja cca 200-300 m , ne-am trezit cu dansul venit sa ne astepte pentru a ne prelua bagajul.
 Un alt aspect ar fi faptul ca aici fidelitatea se rasplateste. Tocmai am facut o rezervare, (avand doua vizite la activ)iar  in conditiile in care pretul afisat pe site este de 120 per zi ni s-a facut automat o reducere de 30 de ron per zi. In conditiile in care nu am cerut asa ceva. Inca o data proprietarul da impresia ca pentru el parerea clientului chiar conteaza. Face nota discrepanta fata de  cei care incearca sa te jecmaneasca de cat mai multi bani  atunci cand "ai intrat" pe mana lor. BRAVO!!!!!!
 Impresii: ambianta si decor 9; personal 10 cu felicitari ; preturi 8(nici ieftin nici scump)

2 comentarii:

  1. pot spune ca sunteti printre norocosii cazati in aceste conditii! noi am fost cazati anul asta da si anul trcut in aceleasi camere mari in care trebuia sa dam cu matura si mopul in fiecare zi ca altfel nu venea nimeni sa o faca.sicat despre interesul proprietarului pt buna sedere a clientului la o discutie cu el despre construirea unui foisor in curte raspunsul a fost" ce sunt prost sa investesc daca tot e plin la mine" apoi cand s-a pus problema sa mai luam o pers in camera a trebuit sa plateaca si apoi din cauza situatiei create am fost dati afara.cam atat daca vei se pare un proprietar care isi respecta clienti va invit sa faceti o vacanta la el in pensiune

    RăspundețiȘtergere
  2. Atunci as avea si eu sa va adresez 3 intrebari:1)Daca nu v-au placut conditiile oferite de ce ati revenit si anul urmator? 2)Daca sunteti 3 persoane de ce vreti sa platiti pentru o camera dubla? 3)Daca v-am dat afara inseamna ca nu ati respectat regulamentul vilei.

    RăspundețiȘtergere