Faceți căutări pe acest blog

marți, 12 iulie 2016

Restaurant Roua Borsec

      Dupa un pic de plimbare am inceput sa auzim protestele stomacurilor asa ca ne-am dus sa papam. Nasurile ne-au dus la Restaurant Roua unde mirosea a ciorba buna la 10 dimineata. Am avut reala surpriza sa aiba tot ceea ce am cerut din meniu desi nu am cerut un singur fel. Supele sunt in portii medii spre mici insa restul vin in portii pantagruelice. Snitel cat o farfurie intinsa mare cartofii pai se lafaiau pe toata farfuria oule ochiuri au venit intr-o demonstratie (trei la pachet) samd. Preturile? nu am depasit 80 de lei cu tot cu bonus. Asta desi am mancat in trei insi si felul 1 si 2 si desert. Veneam hamesiti si plecam gandidu-ne la hamul de suspensie a baronului Harkonen. Atasez cateva POZnE pentru a va face o idee.
   Nota pentru mancare 10 
            pentru personal 11
            ambianta si decor 8 - arata cam ca o terasa mai rasarita insa respecta principiul invers al                                                          leopardului de dupa gard






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu